fredag 25 juli 2014

Tiden går

Ja, vi trodde nog att vi skulle lägga in fler bilder och mycket mer text men man varken orkar eller hinner. Men nu gör jag ett ryck! Ber om ursäkt att jag inte gjort det jag hade tänkt, men sånt är livet ibland.

Här kommer en bildkavalkad
Eftersom de finns så otroligt många papegojor här som har blivit "fritagna" från en djuraffär och flyger fritt sen många år tillbaka, så undrar man om ägaren till denna fågel någonsin får hem sin älskling igen!

Promenad 1 juli... Linus ska absolut åka inlines och  har blivit bättre och bättre på det!

Hittade ett par skor som jag köpte. Helt nya men jag köpte dem på Salvation Army för några dollar. LIIIIITE höga klackar men jag tränar!

Ytterdörren står ibland öppen

3 juli på Morning Break. Bibelstudium för kvinnor. Har fått jättetrevliga vänner. Säkert för livet!

På väg till Glendora för att fira 4 juli med vänner. Vardagsbild.

Vet inte varför de har annorlunda skylt här... Vad är det för fel på Gyllene måsen? Vi har ännu inte ätit på MCD och det blir nog inget besök där heller.

Vi hoppas att denna kvinna slipper få punka, för reservhjulet är inte i bästa skick. Ja, det var en kvinna, det var inga fördomar. Hon var en hon.

Trädgårdspynt hos vännerna i Glendora. 4 juli

Stephanie Ackerman gör konstverk av Bibelord! En fantastisk kvinna som jag hoppades att jag skulle få träffa eftersom hon bor relativt nära, men hon hade sin sista kurs i LA samma dag som vi åkte hit, sen har hon rest runt i USA och haft kurser i sommar... Får väl hoppas att hon kommer till Sverige någon gång!

4 juli fick jag lära mej att Root Beer inte är öl!

Har inte redigerat bilderna från 4 julieventet så de kommer senare. Här har ni ett UFO i vår Magnolia. Eller var det Linus som kastade upp sin halsring av lysande stavar... den fastnade i trädet.

Här tankar vi, eftersom det både är vackert och billigt! Ja, billigt!

På Fry's Electronic kan man äta mat i en bil. Det gjorde vi. Fast det var inte så bekvämt får jag lov att tillägga. Jag beställde en sallad och övriga familjen beställde sandwich. Vi fick amerikanska mackor alla 4. Förstod inte skillnaden riktigt. Men gott var det!

7 juli efter 21 antar jag eftersom det är så mörkt. Det blir mörkt på någon minut här. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar